Mystery Town
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Land of Falls
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 good vibes

Go down 
2 posters
AutorWiadomość
Whitney
Nieśmiertelna Wiedźma
Whitney


Liczba postów : 5
Join date : 27/12/2017
Skąd : się biorą dzieci?

good vibes Empty
PisanieTemat: good vibes   good vibes EmptyNie Gru 31, 2017 12:07 am

Każda kobieta na dnie serca jest szaloną, brzydką, wstrętną, starą czarownicą.
good vibes Mk415jG


Imię i Nazwisko: Whitney Alice Netflinroe
Płeć: żeńska
Wiek: fizycznie dwudziestka, w praktyce przeżyła sześć wieków
Grupa: Postać Specjalna, nieśmiertelna wiedźma



Umiejętności:


Nieśmiertelność - dzięki zaklęciu rzuconemu wieki temu przez jej ciotkę, Whitney jest nieśmiertelna. Starzeje się w bardzo spowolnionym tempie i nie może zostać zabita m.in. przez złamanie karku. Jakiekolwiek zadane śmiertelne obrażenia zaledwie wprowadzają ją w stan uśpienia na czas regeneracji; jednakże owa może nawet trwać i sto lat.

Rzucanie zaklęć - akt zmieniania i/lub panowania nad sytuacją przez wykorzystanie czarów, żywiołów natury, przekleństwa, lub rytuału, itd.

Bolesna perswazja - akt tworzenia i zadawania bólu, krótkotrwała manipulacja cudzym umysłem.

Telekineza - akt kontrolowania i manewrowania ruchem przedmiotów przez umysłowy wpływ.

Iluzja - umiejętność zniekształcenia widzenia rzeczywistości, co prowadzi do błędnej interpretacji czegoś pod wpływem przypadkowego lub przymusowego zakłócenia zmysłów.

Sporządzanie eliksirów - akt mikstur browarniczych i eliksirów z cudownymi właściwościami. White posiada rodzinną księgę, odziedziczoną po ciotce z wieloma magicznymi przepisami.



Słabości:


Strach - przygnębiające uczucie wzbudzone przez nieuchronne niebezpieczeństwo, zło, czy też ból. Zagrożenie może być prawdziwe, lub też wyobrażone sobie; warunek albo uczucie obawiania się może spowodować chwilową utratę mocy czarownicy.

Nadużycie - nadmierne wykorzystanie czarów może doprowadzić czarownicę do śmierci przez zbyt ogromny wysiłek.

Niezdarność - mimo swych umiejętności, często robi coś objawiającego się brakiem zręczności lub sprawności, wykonane jest nieudolnie.



Wygląd:


Dość wysoka kobieta, mierząca delikatnie ponad metr siedemdziesiąt. Szczupła z zachowanymi kobiecymi kształtami.  Wystają jej wszystkie kości, można je spokojnie wyczuć pod skórą. Nie wiadomo ile by jadła, i tak nie przytyje. Skóra jest bardzo blada, niczym porcelana, nieskazitelna. Twarz o kształcie owalnym, otulone wachlarzem czarnych rzęs wielkie niebieskie oczy o wiecznie rozszerzonych źrenicach. Nosek choć mały to wysoko zdarty z kilkoma piegami, a usta pełne, często odkrywające rządek białych perełek. Uwagę jednakże, do panienki Whitney przede wszystkim przyciąga jej czupryna. Jaskraworóżowe włosy sięgają aż do bioder i są naprawdę widowiskowe.



Charakter:


Zdecydowanie jest buntowniczką - wychowywanie jej bez rodziców i wieczne wymagania względem umiejętności, tylko wzmocniły tę cechę jej charakteru. Uwielbia się spierać - nie ugnie się nawet wtedy, gdy zda sobie sprawę, że nie ma racji. Sam akt kłótni sprawia jej radość, gdyż może wtedy dać upust swoim emocjom, które gromadzą się w niej bardzo szybko. Definitywnie panowanie nad sobą nie jest jej mocną stroną, a tym bardziej cierpliwość. Nienawidzi czekania i spóźnień, co jest nierzadkim powodem jej sprzeczek. Ta dziewczyna nie umie usiedzieć na miejscu! Bardzo często podczas rozmów gwałtownie gestykuluje albo przechadza się w tę i z powrotem, co ułatwia jej uporządkować myśli - w jej głownie panuje bowiem chaos. Mimo swojego wieku, sprawia wrażenie, że nadal nie dojrzała i ciągle stara się zrozumieć samą siebie; spokojnie, to tylko pozory i zgryw. White po prostu nie lubi być poważna i woli podchodzić do wszystkiego, jak do zabawy!

________________

Historia:


Sześćset lat temu niejaka Rebecca bardzo pragnęła posiadać dzieci, jednakże po wielu latach starań zdała sobie sprawę z bycia niedzietną. Rozpaczała z każdym rokiem, wiedząc, że szanse cały czas maleją. Z nadzieją nadeszła jej starsza siostra Irene - rudowłosa szczapa ukrywająca się po lasach; z miasteczka uciekła tuż przed tym, jak lud szedł z widłami aby spalić ją na stosie. Zaproponowała jej układ, dzięki któremu będzie płodna. Kobieta nie zważywszy na cenę umowy, ślepo zgodziła się na wszystko, nie zdając sobie sprawy z późniejszych konsekwencji.
Niespełna rok później na świat przyszła maleńka Whitney. Jako, że była bardzo wyczekiwanym cudem, równie bardzo kochanym. Wychowywała się spokojnie u boku rodziców pięć lat; dopóki do ich chaty nie przyszła rudowłosa ciotka, żądająca zapłaty za jej przysługę. Chciała ona ofiary z każdego pierworodnego dziecka z pokolenia Rebeccy. Ire była potężną czarownicą, która potrzebowała towarzyszki. Z początku matka nie chciała się zgodzić, reagowała gwałtownie i agresywnie na wszelakie słowa szczapy. Dopiero po wielu śmiertelnych groźbach, łamiąc przy tym swoje serce odwróciła się, załkała i poddała. Swojemu mężowi skłamała, że najmłodsza zmarła na zarazę, a jej zwłoki prędko trzeba było spalić aby choroba się nie rozprzestrzeniła. Ojciec zamknął się w sobie, matka poprzysięgła zemstę.
...
Co zaś w tym czasie z maleńką Whitney?
Pięcioletnia siedzi na piętrze drewnianego domku, rozciera kilka ziaren. Kobieta nabiera odrobinę na palec i przynosi talerz dziewczynce. Kiedy młoda Netflinroe wpatruje się w kobietę, Irene sfrustrowana klęka naprzeciwko niej i już ostrzejszym tonem, każe dziewczynce jeść. Mówi, że Whitney potrzeba siły, by móc sie nauczyć magii. Whit skomli i krzyczy, że pragnie wrócić do swojej matki. Kobieta z fałszywym współczuciem odpowiada jej, a przestraszone dziecie zaczyna płakać.
„Twoja matka Cię nie chce. Oddała Cię. Teraz, jestem jedyną Twoją rodziną. A nie ma większej siły, niż rodzina.”
...
Krzyczała, że nie chce być związana z tym przekleństwem. Starsza kobieta wyglądała, jakby chciała odpuścić, jednak po chwili chwyta dłoń dziewczyny i wciąga ją do stworzonego przed chwilą magicznego kręgu. Wypowiada ona zaklęcie. Obie zasypiają, a ich magia rośnie.

Wiele lat minęło, zanim Whitney uciekła spod sideł ciotki. Prawda jest taka, że obie są nieśmiertelnymi wiedźmami, więc młoda wiecznie się ukrywa. Wiele lat temu na swej drodze spotkała młodzieńca, który skradł Whitney serce i towarzyszy jej po dzień dzisiejszy.
________________


Ciekawostki:


lubi deszcz,
wierzy w horoskopy i często o nich mówi,
uwielbia słuchać smętnych melodii,
często eksperymentuje, niekiedy nie pytając przy tym królików o zgodę,
nie potrafi tańczyć,
ze względu na klątwę ciotki nigdy nie chce mieć potomstwa,
jest biseksualna,
pogrywa nieco na skrzypcach,


Powrót do góry Go down
Dixit
Różany sadysta
Dixit


Liczba postów : 117
Join date : 27/12/2017

good vibes Empty
PisanieTemat: Re: good vibes   good vibes EmptySro Sty 03, 2018 5:00 pm

good vibes Ow6hjrz
+ Pomniejsze zaklęcia działanie mają do jednego posta. Te wymagające rytuału można rozciągnąć nawet na trzy, chyba, że powodują trwałe efekty.
Powrót do góry Go down
 
good vibes
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Now we live beside the pool, where everything is good.

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Mystery Town :: Zapisy :: Karty Postaci-
Skocz do: